Wielu przedsiębiorców zapomina o tym, jak ważnym elementem wizerunku firmy jest wizytówka. Odpowiednio zaprojektowana pomoże zrobić doskonałe pierwsze wrażenie.

Jaka zatem powinna być wizytówka? Przede wszystkim powinna być prosta i czytelna, ale także charakterystyczna i ciekawa. Poprzez swój wygląd powinna być rozpoznawalna jeszcze przed zapoznaniem się z jej treścią. Wizytówka firmowa powinna zawierać wszystkie informacje ułatwiające kontakt z jej właścicielem. Trzeba pamiętać, że wizytówka ma ograniczoną powierzchnię, więc treść w niej zawartą trzeba odpowiednio dobrać i rozmieścić. Które informacje są całkowicie niezbędne? O co warto ją rozbudować, by zachęcić potencjalnego klienta do kontaktu? Jakich informacji nie powinno się zamieszczać? Pomożemy Ci odpowiedzieć na te i inne pytania. Zaprojektujemy Twoją wizytówkę tak, by zapadała w pamięci i spełniała swoją rolę.

Wizytówki z kodem QR

Dodatkowo możemy umieścić na Twojej wizytówce kod QR. Umieszczenie takiego kodu na wizytówce ma za zadanie przenieść wszystkie dane o Twojej firmie wprost do telefonu Klienta. W kodzie można umieścić dane kontaktowe, link do strony internetowej firmy lub inne ważne informacje. Dzięki takiemu rozwiązaniu Twoi partnerzy będą mieli z Tobą kontakt zawsze, nawet jak zostawią wizytównik w biurze.